czwartek, 7 stycznia 2010

7 komentarzy:

  1. Wpadłam przypadkowym kliknieciem na tego bloga i komentarz muszę zostawić ;) WOW WOW WOW! Powodzenia życzę i wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam!
    Magda - Mama Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :-) a ja czytam sobie jeszcze przed snem nowe wpisy na Mamuśkach, klikam, podgladam koleżanki i tak tu trafiłam! Nie znam Cię (no ciut z Mamusiek właśnie) ale się wzruszyłam. Powiedzieć super to za mało. Pozdrowienia dla Małego Cudu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jednak założyłaś:)

    Oficjalne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym, przypadkowym kliknięciem sie tu znalazłam. A jak już wstąpiłam to Gratulacje składam i trzymam kciuki za kolejne miesiące.
    Ps. Przypomniałam sobie jak ja ujrzałam magiczne kreski na teście - dech zaparło, mowę odjęło... A przytomność straciłam jak 4 tyg. później okazało się, że to TWINS:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!!! a co na to Panna Tola? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja przez przypadek trafiłam :) gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń